Wykorzystanie dzienników uczuć i emocji. Scenariusz zajęć dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej

Autor: Marzena Przybylska

Dodano: 6 maja 2024

Regularne zapisywanie swoich uczuć i przemyśleń pozwala młodym ludziom lepiej zrozumieć własne emocje, identyfikować przyczyny ich powstawania oraz szukać skutecznych sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Scenariusz został skonstruowany tak, aby uczniowie mieli okazję dowiedzieć się czym jest i jak prowadzić dziennik uczuć oraz dostrzec korzyści płynące z tego procesu.

Uczestnicy uczniowie klas IV-VIII szkoły podstawowej
Cele zajęć
  • zrozumienie znaczenia wyrażania emocji.
  • poznanie dziennika uczuć jako narzędzia do wyrażania i rozumienia własnych emocji.
  • zachęcenie uczniów do regularnego prowadzenia dziennika uczuć i emocji.
Potrzebne materiały
  • załącznik nr 1. Dziennik uczuć
  • załącznik nr 2. Emocja dnia (praca w grupie)
  • muzyka relaksacyjna (opcjonalnie)
Liczba uczniów oddział klasowy
Czas trwania zajęć: 45 minut

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 6 maja 2024

Autor: Marzena Przybylska

Tematyka

Sprawdź inne serwisy