Emocje i motywacje. Karty pracy dla uczniów w spektrum autyzmu

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 7 marca 2023

Osoby w spektrum autyzmu mogą mieć trudności w rozumieniu emocji i motywacji innych osób ze względu na różnice w percepcji i przetwarzaniu informacji społecznych. U dzieci i młodzieży w spektrum zauważane są trudności w rozpoznawaniu wyrazów twarzy, gestów i innych subtelnych wskazówek, których inne osoby używają do wyrażania swoich emocji i intencji. Mogą również mieć trudności w interpretowaniu kontekstu społecznego i zrozumieniu, jak ich zachowanie wpływa na innych ludzi. Osoby w spektrum autyzmu mogą jednak nauczyć się rozpoznawać i interpretować emocje i motywacje innych ludzi. Ważne jest, aby zapewnić im odpowiednie narzędzia i wsparcie w nauce tych umiejętności. Dzięki treningowi będą mogli funkcjonować w społeczeństwie i nawiązywać pozytywne relacje z otoczeniem. Pobierz trzy zestawy kart pracy: trening rozumienia wypowiedzi, trening rozumienia emocji, trening rozumienia motywacji.

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 56% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy