Co chciał powiedzieć? Trening rozumienia wypowiedzi opartych na metaforach

Natalia Perek

Autor: Natalia Perek

Dodano: 7 września 2021

Ćwiczenia dedykowane są uczniom klas IV–VI szkół podstawowych z diagnozą autyzmu lub Zespołu Aspergera. Zestaw służy do wspierania rozwoju umiejętności rozumienia wypowiedzi innych, zwłaszcza tych, które oparte są na metaforze. Treści, które mogą mieć wiele znaczeń, zależnie od kontekstu, sprawiają osobom z całościowymi zaburzeniami rozwoju ogromne trudności. 

Podgląd dokumentów:

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy