Uczniowie na drugim etapie edukacyjnym – charakterystyka czwartoklasisty. Część 3

Bożena Janiszewska

Autor: Bożena Janiszewska

16 września 2019
Charakterystyka czwartoklasisty. Drugi etap edukacyjny

W trzecim artykule z cyklu poświęconego czwartoklasistom, podejmę problematykę spostrzegania jako poznawania bezpośredniego. Spostrzeganie jest to bezpośrednie poznawanie całokształtu przedmiotów i zjawisk otaczającego świata oraz związków i zależności między nimi. Trzeba pamiętać, że postrzeganie wzrokowe i słuchowe to dominujące procesy poznawcze w nauce szkolnej.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
16 września 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials