Grupy zróżnicowane – jak przygotować szkołę do edukacji włączającej. Część 2

Grupy zróżnicowane – jak przygotować szkołę do edukacji włączającej

Peder Haug w swoich rozważaniach teoretycznych słusznie podkreśla, że koncepcja edukacji włączającej to „retoryczne arcydzieło ale brak konsensusu”. Jej założenia są łatwe do zaakceptowania i trudne do sprzeciwiania się, a nawet krytykowania ponieważ są silnie oparte na wartościach i ideologiach takich jak demokracja i sprawiedliwość społeczna. Trudne są natomiast do realizacji w działaniach praktycznych.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
29 lipca 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials