Jak rozmawiać o edukacji włączającej i specjalnych potrzebach edukacyjnych?

Grażyna Redlisiak

Autor: Grażyna Redlisiak

16 lipca 2019
edukacja włączająca

Statystycznie w każdej klasie może znaleźć się jeden lub kilku uczniów, którym trudniej dostosowywać się i podążać za wymaganiami szkolnymi. Mogą reagować w sposób odbiegający od przyjętych norm i oczekiwań społecznych i potrzebują szczególnego wsparcia, by tym oczekiwaniom sprostać. A artykułu dowiesz się, w jaki sposób o specjalnych potrzebach edukacyjnych dziecka rozmawiać z rodzicami oraz nim samym.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
16 lipca 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials