Uczeń ze spektrum autyzmu i zespołem Aspergera w edukacji włączającej – praktyczne wskazówki do pracy z uczniem

Uczeń ze spektrum autyzmu zespół Aspergera

W grupie klasowej, w której obecni są uczniowie z zespołem Aspergera i zaburzeniami ze spektrum autyzmu częściej dochodzi do sytuacji trudnych, konfliktowych, stanowiących wyzwane dla wychowawcy. Wynika to z faktu, że dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu cechuje większy niż ich rówieśników deficyt kompetencji społecznych i mniejsza możliwość regulacji zachowania. Co trzeba wiedzieć, aby móc sprawnie prowadzić lekcje i dać uczniom szansę na sukces edukacyjny?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
7 lipca 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials