Strukturyzacja czasu i przestrzeni – znaczenie porządkowania przestrzeni w pracy z dzieckiem autystycznym

Grażyna Redlisiak

Autor: Grażyna Redlisiak

5 sierpnia 2019
Strukturyzacja czasu i przestrzeni w szkole

Dziecko z autyzmem lub zespołem Aspergera (i nie tylko ono!) będzie się czuło pewnie i bezpiecz­nie w miejscu, w którym panuje ład i przewidywalna struktura. Uporządkowanie prze­strzeni szkolnej i klasowej pozwoli uczniowi sprawniej poruszać się po placówce oraz zmniejszy jego niepokój i napięcie.   Poniższy artykuł opisuje najważniejsze kwestie, na które warto zwrócić uwagę w szeroko pojętym środowisku fizycznym, aby poprawić funkcjonowanie ucznia.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
5 sierpnia 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials