Organizacja zajęć rewalidacyjnych – aspekty prawne i praktyczne

Autor: Elżbieta Górka

7 listopada 2019
Zajęcia rewalidacyjne - organizacja

Planowanie pracy rewalidacyjnej z uczniem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego przysparza dyrektorowi i nauczycielom wielu trudności. Nadal zdarza się mylenie zajęć rewalidacyjnych z zajęciami, które prowadzone są  w ramach  pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Wiele emocji wzbudza także nieokreślone pensum nauczyciela rewalidacji, którego tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin zajęć nie jest wprost unormowany w prawie oświatowym.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
7 listopada 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials