Edukacja włączająca i specjalne potrzeby edukacyjne – jak rozmawiać o nich z rodzicami

Grażyna Redlisiak

Autor: Grażyna Redlisiak

16 lipca 2019
Edukacja włączająca i specjalne potrzeby edukacyjne – jak rozmawiać o nich z rodzicami

Aby zapobiegać izolacji uczniów wyróżniających się swoim zachowaniem, sposobem bycia, zainteresowaniami, cechami oraz by ich lepiej zrozumieć oraz poznać mocne strony, wychowawca musi dbać o tworzenie klimatu społecznego sprzyjającego akceptacji  oraz budowaniu przyjaznych relacji  wśród uczniów klasy oraz ich rodziców. 

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
16 lipca 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials