Charakterystyka i diagnoza pedagogiczna (rozpoznanie) ucznia zdolnego

Autor: dr Barbara Wolny

17 lipca 2019
Fotolia_141447163_Subscription_Monthly_XXL

Prezentacja skierowana jest do nauczycieli i wychowawców oraz rodziców. Materiał może być wykorzystany przez nauczycieli w ramach wewnętrznego doskonalenia nauczycieli (WDN-u), samodoskonalenia  lub podczas spotkań z rodzicami. To propozycja nowoczesnego spojrzenia na dziecko, jego zdolności i uzdolnienia w myśl koncepcji inteligencji wielorakich H. Gardnera opartej na założeniu: „każde dziecko jest zdolne”.

Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
17 lipca 2019

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials