Najczęściej zadawane pytania

ePedagogika.pl to portal, który skupia się na:

  • pomocy psychologiczno-pedagogicznej, m.in. na: terapii pedagogicznej, rozwijaniu kompetencji emocjonalno-społecznych, pracy z uczniem zdolnym, 
  • wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka,
  • organizacji działań interwencyjnych i krysysowych w przedszkolu i szkole, 
  • organizacji profilatyki i wychowania w placówce oświatowej,
  • prawie oświatowym.

Nasz portal skierowany jest przede wszystkim do:

  • pedagogów szkolnych oraz innych nauczycieli specjalistów: psychologów, terapeutów, logopedów,
  • wychowawców klas i nauczycieli, którzy udzielają pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom, 
  • dyrektorów placówek oświatowych. 

Prenumeratorzy portalu ePedagogika.pl mają możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertami: 

  • Poprzez Poradnię portalu – co miesiąc stali użytkownicy portalu mogą zadać 2 pytania naszym ekspertom, korzystając z „Mojej strefy” lub ze ścieżki „Zadaj pytanie". Każda odpowiedź jest podpisana przez eksperta. Średni czas otrzymania odpowiedzi to zaledwie 48 h.
  • Dzwoniąc na dyżur telefoniczny i podając kod PIN dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników portalu – harmonogram dyżurów i PIN znajdziesz tutaj>>   
  • Uczestnicząc w czatach online – są one dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Podczas czatu otrzymasz od razu odpowiedź na swoje pytanie. Harmonogram czatów znajdziesz tutaj>>

Po upływie wybranego okresu abonamentu prenumerata jest automatycznie odnawiana na kolejny okres, wskazany w wybranej przez Ciebie ofercie. Dzięki temu nie stracisz dostępu do portalu.

W każdej chwili możesz zrezygnować z prenumeraty. Jeśli zrobisz to, zanim zakończy się Twój bieżący abonament, nie otrzymasz faktury za kolejny okres.

Rezygnację możesz zgłosić do naszego Centrum Obsługi Klienta:

W każdej chwili możesz zrezygnować z prenumeraty. Jeśli zrobisz to, zanim zakończy się Twój bieżący abonament, nie otrzymasz faktury za kolejny okres.

Rezygnację możesz zgłosić do naszego Centrum Obsługi Klienta:

E-mail wysyłamy w ciągu 48 godzin. Zawiera on indywidualną nazwę użytkownika (login) i hasło, które umożliwiają rozpoczęcie korzystania z serwisu.

Dopiero od momentu, gdy otrzymają Państwo ten e-mail, liczy się pierwszy miesiąc abonamentowy.

Gdy zapomnisz jak brzmi Twój login, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta - mailem: [email protected] lub telefonicznie: 22 518 29 29.

Gdy nie pamiętasz swojego hasła, skorzystaj z tej strony: Przypomnij hasło 

Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat, przeczytaj Regulamin serwisu

Telefon

Centrum Obsługi Klienta:

  • Tel.: 22 518 29 29
  • Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00
  • Poza godzinami pracy naszego Centrum Obsługi Klienta prosimy o kontakt droga mailową na adres [email protected]

Email

Dane kontaktowe

Wiedza i Praktyka

ul. Łotewska 9a

03-918 Warszawa

Sprawdź inne serwisy