Dzieci z zaburzeniami mowy w placówce oświatowej. Zrozumieć problem

dr Magdalena  Olempska-Wysocka

Autor: dr Magdalena Olempska-Wysocka

21 października 2019
Dziecko z afazją w szkole

Dzieci ze specyficznymi zaburzeniami mowy stanowią bardzo zróżnicowaną grupę – zarówno pod względem rozwoju ruchowego, poznawczego jak i społeczno-emocjonalnego. Diagnoza tej grupy dzieci nie jest diagnozą łatwą i „szybką”. Często też w praktyce niestety okazuje się, że jest mylna, co prowadzi do braku możliwości lub ograniczenia w zapewnieniu dziecku m.in. odpowiedniej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Już teraz bezpłanie przetestuj portal

  • Wszystko, czego potrzebuje Wychowawca z klasą - w jednym miejscu!
  • Receptury na najtrudniejsze problemy wychowawcze i konflikty z rodzicami uczniów
  • Kopalnia wiedzy i bank pomysłów do rozwoju zawodowego
  • Profesjonalne wsparcie prawne od ekspertów oświatowych
Załóż konto testowe

Masz już konto w serwisie?

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
21 października 2019
Słowa kluczowe:
afazja

Tematyka

nasze wyróżnienia

credentials